اسپرت رزرو

چند تمرین ورزشی برای نیرو گرفتن

0 دیدگاه
577 بازدید
( 1 رأی, امتیاز: 5٫00 از 5 )
Loading...

چند تمرین ورزشی برای نیرو گرفتن چیست ؟ آموزش قدرت و مقاومت، عضلات شما را با یک نیروی متضاد قوی تر از حد معمول، مانند بلند کردن دمبل و… به چالش می کشد. با استفاده از وزنه های سنگین تر عضلات قوی تر می شوند. این نوع ورزش باعث افزایش توده عضلانی و تقویت استخوان می شود. این نیز به شما کمک می کند که قدرت لازم برای فعالیت های روزمره را حفظ کنید – بلند کردن مواد غذایی، صعود کردن از پله ها یا عجله برای اتوبوس.

چند تمرین ورزشی برای نیرو گرفتن

با این راهنمایی ها می توانید تمرین قدرت خود را به صورت ایمن و موثر حفظ کنید.

گرم کردن و خنک شدن برای پنج تا 10 دقیقه. راه رفتن یک راه خوب برای گرم کردن است؛ کشش یک راه عالی برای خنک کردن است.
هنگام یادگیری روش معمول تمرین قدرت، بسیاری از کارشناسان معتقدند که وزنه بدون وزن و وزن بسیار کم شروع می شود. کنسانتره آهسته، آسانسور صاف و سیلاب به طور مساوی کنترل می شود در حالی که جدا شدن یک گروه عضلانی.
کار کردن با سرعت مناسب به شما کمک می کند تا کنترل خود را حفظ کنید.

چند تمرین ورزشی برای نیرو گرفتن

توجه به تنفس خود را در طول تمرینات  ورزشی امری مهم تلقی می شود و با افزایش تمرینات هل دادن و یا کشیدن، در برابر مقاومت مقاومت کنید.
به چالش کشیدن عضلات به آرامی وزن و مقاومت را افزایش می دهید. وزنه مناسب برای شما بسته به تمرین متفاوت است. یک وزنه را انتخاب کنید که عضله یا عضلات مورد هدف را با دو تکرار گذشته دنبال می کند و در عین حال به شما اجازه می دهد که شکل خوبی داشته باشید. اگر نمی توانید دو تکرار را انجام دهید، وزنه سبک تر را انتخاب کنید. هنگامی که احساس اضافه کردن وزنه (تقریبا 1 تا 2 پوند برای سلاح، 2 تا 5 پوند برای پاها) و یا اضافه کردن یک مجموعه تکرارهای دیگر به تمرین شما (تا سه مجموعه)، آسان تر می شود. اگر وزنه اضافه کنید، به یاد داشته باشید که باید تمام تکرارها را با یک فرم خوب انجام دهید و عضلات هدف باید دو مورد را احساس کنند.

با توجه به روال معمول خود – تمام عضلات اصلی بدن خود را دو تا سه بار در هفته کار کنید. شما می توانید دو یا سه بار در هفته یک تمرین قدرت تمام بدن را انجام دهید یا تمرین قدرت خود را به اجزای بدن فوقانی و پایین تر برسانید. در این مورد، مطمئن شوید که هر قسمت را دو تا سه بار در هفته انجام می دهید.

برچسب‌ها:
ارسال نظر