( 1 رأی, امتیاز: 5٫00 از 5 )
Loading...

پنج تمرین ساده برای کاهش وزن

0 دیدگاه
659 بازدید

می خواهید وزن کم کنید، اما نمی دانید که چگونه شروع کنید پنج تمرین ساده برای کاهش وزن ؟ ما پنچ نوع تمرین ساده را به شما ارائه می دهیم.

شما با یک برنامه ریزی می توانید یک شیوه زندگی جدید با عادت های ورزشی برای خود بسازید. ورزش به طور مرتب به جلوگیری از افزایش وزن و تعادل وزن کمک می کند.

پنج تمرین ساده برای کاهش وزن و سوزاندن چربی ها

1- دوچرخه سواری راه حلی مناسب برای کاهش وزن
این ورزش همراه با یک رژیم غذایی مناسب به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید. روزی یک ساعت دوچرخه سواری همراه با یک برنامه غذایی مناسب و کم کالری می توانید یک نتیجه عالی برای چربی سوزی باشد.

پنج تمرین ساده برای کاهش وزن

2- تمرینات بدنی راه حل مناسب برای کاهش وزن
تمرینات بدنی بهترین تمرین برای سرعت بخشیدن به ضربان قلب، افزایش فشار خون و ایجاد عرق است که منجر به گردش خون بهتر و سوزاندن کالری بیشتر و در نتیجه کاهش وزن می شود. منظور از تمرینات بدنی ورزشهای مانند شنا سوئدی، دویدن، درازنشست، طناب زدن، حرکات آمادگی جسمانی و… که همه این ها باعث سلامتی جسم و روان و همچنین سیستم ایمنی بدن می شود.

3- استفاده از پله ها راه حل مناسب برای کاهش وزن
اکثر ما تا حد امکان از آسانسور استفاده می کنید و همیشه از پله بالا و پایین رفتن گریزانیم.، اما استفاده از پله به عنوان بخشی از روال تمرین ما، راهی عالی برای از دست دادن وزن است. به راحتی می توانید با سایر تمرینات مانند راه رفتن، پریدن و تمرینات وزن، به منظور به حداکثر رساندن نتایج از پله ها استفاده کنیم. تمرین با پله ها می تواند 150 کالری در 15 دقیقه را بسوزاند.

4- رقص راه حل مناسب برای کاهش وزن
رقص یکی از سرگرم کننده ترین تمرینات است که می توانید برای کاهش وزن انجام دهید. این نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث خلق و خوی شما می شود. برای از دست دادن وزن با رقص، باید حداقل 20 دقیقه زمان را با نرخ ضربان قلب حداقل 4 تا 5 روز در هفته، که می تواند 150 کیلوکالری را به شما تزریق کند، بکشد.
شکل های رقص مانند zumba، bachata در حال حاضر به طور گسترده ای برای حفظ آمادگی جسمانی و از دست دادن وزن عمل می کنند و این باعث می شود که در مقایسه با روش های سنتی ورزش بهتر شود.

5- پیلاتس راه حل مناسب برای کاهش وزن

همان طور که قبلا گفته ایم پیلاتس یک ورزش مناسب برای تناسب اندام است که توسط ژوزف پیلاتس در اوایل قرن بیستم ساخته شده است. ورزش پیلاتس سبب درگیر شدن عضلات بدن و درنتیجه کاهش وزن می شود. پیلاتس استقامت در پاها، شکم، بازوها، باسن و پشت را ایجاد می کند. یک جلسه 30 دقیقه ای از pilates می تواند تا 200 کیلو کالری بشوزاند.

پنج تمرین ساده برای کاهش وزن

در اینجا شما را با پنج تمرین ساده برای کاهش وزن آشنا کرده ایم. همه ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند این نکته را میدانند که برای کاهش وزن علاوه بر داشتن یک برنامه ورزشی مرتب یک برنامه رژیم غذایی خوب هم باید داشته باشند تا بتوانند به وزن ایده آل خود برسند.

برچسب‌ها:
ارسال نظر